вторник, 15 декабря 2020 г.

                 

Самопідготовка з математики в 3 класі

"Математичні загадки Зими"

Тема: Таблиця ділення на 8

Мета: закріпити вміння учнів виконувати завдання на застосування табличного ділення на 8; удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до математики.

Хід проведення:

I. Організаційний етап.

1.Створення санітарно-гігієнічних умов для виконання домашніх завдань.

 Перевірка готовності школярів до виконання домашніх завдань.

2. Привітання, створення позитивного настрою.

Холодно зараз в лісах і лугах.

Холодно зайчикам, лискам, птахам.

Затишно, тепло в класі у нас.

Друзі мої, я вітаю всіх вас!

Давайте посміхнемося один одному, адже посмішка - це промінчик добра. Нехай наш урок пройде під знаком гарного настрою.

II. Корекційно-розвивальний етап. (Проведення вправ, націлених на розвиток пізнавальних процесів та інтелекту)

Діти, в нас — незвичайне заняття,

До нас завітає красуня одна,

Я знаю, що люба всім дітям вона.

А що за красуня, вам треба вгадати,

Для цього потрібно старання додати!

Відгадайте загадку і зрозумієте про кого йде мова.   Слайд 1

Стало біло навкруги.                                                                                                            Я розтрушую сніги,                                                                                                Наганяю холоди.                                                                                                         Води сковую в льоди.                                                                                                       В дружбі з дітьми усіма.                                                                               Здогадались! Я –  …(Зима)

Вірно. Зима. Адже сьогодні вже перший день зими. Тому наша гостя Зима на самопідготовку для  вас підготувала математичні загадки, цікаві завдання. Але спочатку давайте налаштуємось на роботу і виконаємо кінезіологічні вправи.           Слайд 2

1.     Кінезіологічні вправи     Слайд 3

«Ковпак мудреця»

Вправу «Ковпак мудреця» варто проводити перед початком логопедичних занять або будь-яких уроків, оскільки вона допоможе швидко сконцентрувати увагу. Можна виконувати стоячи і сидячи.

1. Тримайте голову прямо, не напружуючи шию і підборіддя.                                    2. Візьміться руками за вуха так, щоб великий палець опинився з тильного боку вуха, а решта пальців – спереду.                                                                                      3. Масажуйте вуха зверху донизу, трохи розгортаючи їх у бік потилиці.                   4. Дійшовши до мочки, м’яко помасажуйте її.                                                 Повторіть вправу 4 рази.         

Вправа «Кулак». «Ребро».  «Долоня».

Ці вправи поліпшують розумову діяльність, синхронізують роботу півкуль, сприяють запам'ятовуванню, підвищують стійкість уваги, активізують процеси письма і читання.                                                                                                   Вихідне положення: сидячи, руки знаходяться на площині столу.                             Три положення руки, що послідовно змінюються:                                                    1.     Долоню стиснути в кулак                                                                                    2.     Покласти долоню ребром.                                                                                   3.     Розпрямити долоню на площині столу.                                                Виконується спочатку правою рукою, потім лівою рукою, потім двома руками разом. Повторити 8-10 разів.

2.     Віршовані задачі                Слайд 4

На зимівлю – не для втіхи –

Носять білочки горіхи:

18 у Пустунки,

14 у Стрибунки,

Непосидько здивував:

На 2 менше назбирав,

Ніж обидві ті сестри.

Скільки в брата, говори.(18+14-2=30)

 

В'яже бабуся-лисиця         Слайд 5

Всім онукам рукавиці.

А онуків сім.

— Подарую вам, онуки,

Рукавичок по дві штуки.

Бережіть, не загубіть!

Скільки всіх? Перелічіть! (7*2=14)

3.     Головоломка    Слайд 6

А тепер, діти, прочитайте за стрілочками головоломку і пригадайте, на яку тему ви виконували завдання на уроці.

Вірно, множення , ділення на 8.

4.     Чистомовка      Слайд 7

Давайте прочитаємо чистомовку, чітко промовляючи звуки.

Жу-жу-жу, жу-жу-жу,

Я з малятами дружу.

Таємниці множжження та ділення

Я з вами повторю.

5.     Перевірка таблиці множення на 8  Слайд 8

Зима хоче перевірити, як ви знаєте таблицю множення на 8.

6.     Тренажер перевірки таблиці ділення на 8  Слайд 9-17

Зима хоче перевірити, як ви знаєте таблицю ділення  на 8.

7.                Гра «Хто друг зими?»  Слайд 18                                                                      Зима приготувала для вас наступне завдання. Розв’яжіть приклади та розшифруйте слово. Вірно,  Мороз.

        Діти, Зима запросила вас пограти на вулиці. Але на вулиці холодно, тому в наступному завданні вам треба підібрати пари зимового одягу для вулиці. (Робота  з картками індивідуально)

8.     Гра «Зимовий одяг. Знайди пару»  Слайд 19

9.      Гра «Заповни таблицю і склади пазл» Слайд 20

Ну що ж, діти вдяглися та пішли на вулицю грати. В які ігри вони грали на вулиці, ви дізнаєтесь, коли виконаєте приклади на множення, заповните таблицю та складете пазл. (Робота  з картками індивідуально)

10.            Гра «Влучи в ціль» Слайд 21

Наступне завдання Зими «Влучи в ціль». Вам треба порахувати приклади та знайти ті сніжки, відповіді яких дорівнюють 8.

11.            Фізкультхвилинка (Музична)  Слайд 22

Молодці, діти, ви добре справились із завданнями Зими. А зараз вона пропонує вам трохи перепочити.

III. Самостійний етап.       Слайд 23

Перепочили. Сідайте. А зараз будемо виконувати завдання, яке вам задали на самопідготовку. Вам треба виконати №     . Відкрийте підручники на с.     . Треба розв’язати рівняння.

1.     Повторення правил.

Давайте спочатку пригадаємо, як називаються компоненти при діленні.            Слайд 24

Правило, як знайти невідоме ділене.    Слайд 25

А тепер відкрийте зошити, запишіть число і починайте виконувати завдання.

2.     Самостійна робота в зошитах.

3.     Індивідуальна робота з відстаючими.

4.     Перевірка виконання завдання.

5.     Додаткове завдання для тих, хто виконав роботу.(Розмальовка «Порахуй приклади і розмалюй»)

VI. Заключний етап.

Підведення підсумків. Аналіз якості роботи кожного учня й колективу в цілому. Оцінювання (усне)активності  школярів на самопідготовці, рівень самостійності учнів при виконанні домашніх завдань.

Сюрприз від Зими (діти вибирають подарунки  від Зими із закритої коробки)

 

                            Урок в нас дуже був цікавим,                 Слайд 26

Навчив багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальним,

За це подякуємо йому!

Комментариев нет:

Отправить комментарий